top of page

WaarIkMeeBezigBen

"Stitch meditations" - Metamorfose

'Stitch meditations', ongeveer een maand geleden was er iemand in de groep 'Textile Art Collective' die als antwoord op een vraag, de video van Liz Kettle postte. Deze videa was zo inspirerend, maar zoals de dingen soms gaan, verdween het zonder veel aandacht en moeite naar de achterground. Gisteren kwamen de 'stitch meditations' weer naar de voorgrond door een fantastische blogpost van Fran Harkes. En zo gaat dat dan met inspiratie...ideeën nemen je mee en overspoelen tot ze wat rustiger worden doordat er een (concreter) plan op de voorgrond verschijnt.

Met de hand borduren is helemaal NIET mijn specialiteit, ik ben er denk ik te onrustig voor. Maar is dat nu net niet de bedoeling van mediteren? Een beetje meer innerlijke rust? Dus hoewel ik ten volle besef dat ik nog veel te leren heb is hier: DAG 1

Uitgelicht
Archief
Sociale Media
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Pinterest Icon
bottom of page