top of page

WaarIkMeeBezigBen

De Baba Jaga: Wat een kracht!

Elke maand ga ik naar een Godinnenavond. Wat een prachtige & inspirerende vrouwen zijn daar al aan bod gekomen. De kracht & inzichten die ik tijdens deze heb meegekregen, zijn onbetaalbaar.

( voor meer info zie http://www.spiegelendevrouwe.com/ )

Deze maand was de beurt aan een oude bekende: De Baba Jaga. Ik had haar leren kennen tijdens de jaarcyclus van de Ontembare Vrouw en het verhaal 'Vasalisa'. Toen lag de nadruk op het herstellen van je intuïtie via het popje van Vasalisa, nu had de Baba Jaga het podium voor zich alleen.

Ze vliegt rond in haar vijzel en met haar stamper maalt ze alles wat overbodig is weg. Deze wilde oermoeder brengt je terug in contact met het wilde in jezelf. BJ staat symbool voor het principe van leven-dood-leven.

Deze vrouw is ongelofelijk. Ze brengt je terug in contact met de wilde vrouw in jezelf ze is een natuurkracht op zich.

Een boodschap van Baba Jaga via Martine Hertogs:

"Dochters, wie heeft jullie ooit wijsgemaakt dat gepolijste vrouwen mooi zijn? Eis je puurheid op"

Wonderlijk! Enkele weken geleden veranderde ik de naam van deze site in "Puur & Ongepolijst" Het is net alsof ze mij bevestigde dat ik hiermee op het goede spoor zit

Uitgelicht
Archief
Sociale Media
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Pinterest Icon
bottom of page