top of page

WaarIkMeeBezigBen

Wanneer schilderkunst & Vedische filosofie elkaar ontmoeten

Vedic Art, hoewel ik er en passant al over had gehoord bleef het tot aan de basiscursus een groot mysterie.

Tijdens deze 5-daagse cursus ben ik door een heel proces gegaan, al op het einde van de eerste dag werd ik geconfronteerd met mezelf.

Tijdens mijn eerste of ergste frustratiemoment, het was net alsof onze schilderjuf mijn gedachten hoorde, nodigde ze ons uit voor een samen-moment. Gaf ze je de juiste woorden en hielp ze mij door het moment heen, kwam er een inzicht en voelde ik me naar de volgende laag zakken.

Eén van de leukste cadeautjes van deze basiscursus, zijn de perfect getimede verhaaltjes, inspirerende woorden. Samen met de verschillende ingangen naar je creatieproces & je eigen dagdagelijkse leven. Ze gaven mij een dieper inzicht in mijzelf.

Uitgelicht
Archief
Sociale Media
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Pinterest Icon
bottom of page