top of page

WaarIkMeeBezigBen

MoM - Made on Monday

Al wist ik wel dat het een tijdje geleden was dat ik hier nog iets had gepost, verschoot ik toch toen ik de datum van mijn vorige post zag!

Ik denk dat ik de vele veranderingen van de laatste maanden als mijn excuus zal gebruiken. ☺

Eén van de projecten waar ik mij dit jaar voor engageer is 'Made on Monday' een project opgestart door Kate Bridger. Deze is toegankelijk voor alle artiesten die (ook) 2D. Elke week stuur je een nieuwe creatie in (5/5inch) en na 12 weken krijg je je eigen webpagina. Een schitterend initiatief! Thnks Kate ♥

Mijn inspiratie put ik uit de vele godinnen die ik de laatste jaren heb leren kennen. De eerste twee zijn 'Maïsvrouw' & 'Pachamama'. Nog twee tegen maandagavond en ik sta op schema.

Enjoy!

Uitgelicht
Archief
Sociale Media
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Pinterest Icon
bottom of page